Nagrodzeni klienci - lista - podarunki


Tutaj przedstawiamy grupę nazwisk nominowanych jak zwykle w prowadzonej przez nasz zespół trenerów comiesięcznej grze „Darmowe Wyjazdowe Szkolenie Integracyjne” – tych szczęśliwców gorąco zapraszamy na odbywające się w tym miesiącu Korporacyjne Spotkania Integracyjne odbywające się w Opolu.
Na nagorodowy wyjazd integracyjny zapraszamy tych uczestników z wymienionych obok szkoleń:
  • Dobiesław Jakimowicz, Konduktor, Jerzmanowice-Przeginia, wykład z radzenia sobie ze stresem
  • Anastazy Piechota, Reżyser filmowy, Nisko, warsztat otwarty z inteligencji emocjonalnej
  • Joanna Stolarska, Wicedyrektor Importu, Niwiska, szkolenie z metodologii kierowania lean
  • Antonina Karp, Kasjer walutowy, Puńsk, moduł coachingowy z efektywności osobistej
  • Benedykt Bienias, Socjolog, Pyrzyce, moduł coachingowy z planowania czasu

    Poniżsi uczestnicy wygrali nagrodę główną: Rodzinny Hotel w Pradze:
  • Amalia herman, Starszy Sprzedaca , Józefów, kurs z radzenia sobie w trudnych sytuacjach zawodowych
  • Bernadeta Zielińska, Bukmacher, Skarżysko-Kamienna, warsztat zamknięty z radzenia sobie z konfliktami
  • Dominik Gałuszka, Alpinista przemysłowy, Nowy Dwór Mazowiecki, wykład z odporności na stres kryzysy i wypalenie zawodowe

    Specjalny weekendowy jednodniowy wyjazd „Ferrari California vs Porsche” wygrali:
  • Marceli Gołabek, Operator dźwięku , Gaworzyce, panel dyskusyjny z organizowania czasu z programem Outlook
  • Malwina Golka, Główny Asystent Do Spraw Importu, Opoczno, program e-learning z kształtowania silnej kultury organizacyjnej
  • Julita Roszkowska, Kurier, Skała, kurs z radzenia sobie z konfliktami
  • Bogusław Wielopolski, Kontroler ruchu lotniczego, Golub-Dobrzyń, program e-learning z prowadzenia prezentacji

    Wśród poniższych pracowników biorących udział w naszych treningach rozlosowaliśmy nagrody rzeczowe: rower i Zestaw KARTA wielofunkcyjna z cienkopisem
  • Ula Muszyńska, Starszy Handlowiec , Szczecinek, panel moderowany z budowania zaufania i długofalowych relacji z klientem
  • Inga Kołodziejska, Rzeczoznawca, Jasło, warsztat otwarty z obsługi Excela
    Oto prezentujemy zestawienie naszych klientów wylosowanych jak zwykle w prowadzonej przez nasz zespół konsultantów cyklicznej loterii „Darmowe Wyjazdowe Szkolenie Integracyjne” – tych nominantów bardzo zapraszamy na odbywające się w tym miesiącu Weekendowe Spotkania Integracyjne odbywające się w Wiśle.
    Na upominkowy wyjazd integracyjny zapraszamy tych słuchaczy z wymienionych obok warsztatów:
  • Aureliusz Grabarz, Astrofizyk, Koźminek, warsztat zamknięty z planowania kariery
  • Fryderyk Kurczyk, Wyższy urzędnik , Tarnów, kurs z technik relaksacyjnych
  • Marzena Broll, Wicedyrektor Zespołu do spraw Obsługi Zamówień, Zduny, szkolenie z prowadzenia trudnych rozmów
  • Hermina Garbowska, Kostiumograf, Kobylnica, wykład z planowania kariery
  • Anatol Góral, Notariusz, Grabów nad Prosną, wykład z innowacyjnego myślenia

    Poniżsi pracownicy wylosowali nagrodę specjalną: Sudety: Obiekt z All Inclusive- Weekend dla dwojga:
  • Aneta Raniszewska, Młodszy Sprzedawca Do Spraw Rynku Maszyn, Lubomia, wykład z nowoczesnych narzędzi wywierania wpływu
  • Krystyna Duda, Inspektor kontroli handlu i usług, Święciechowa, moduł coachingowy z radzenia sobie ze stresem
  • Herbert Kostecki, Astrofizyk, Jeleśnia, trening z efektywności osobistej

    Specjalny niedzielny event „Jazda Monster Truck” wygrali:
  • Grzegorz Frankowski, Kurier, Szczytna, program e-learning z radzenia sobie z konfliktami
  • Liliana Suchecka, Koordynator ds. Transportu, Chodów, program e-learning z proaktywności
  • Brygida bramowska, Kaskader filmowy , Busko-Zdrój, szkolenie z budowania relacji interpersonalnych
  • Leon Hubka, Tokarz, Kobylin, program e-learning z pracy w zespołach zróżnicowanych

    Wśród poniższych uczestników naszych szkoleń wyolowaliśmy nagrody rzeczowe: smartfon i Dźwiękowy lokalizator kluczy
  • Wanessa Grzesiuk, Starszy Sprzedaca ds. Sklepów Wielkopowierzchniowych, Mściwojów, program e-learning z radzenia sobie z obiekcjami i negatywnymi emocjami klientów
  • Beniamina Michalak, Sekretarz asystent, Iwaniska, moduł coachingowy z budowania relacji interpersonalnych

    23.09.2016. 00:05

  •